Liikuntapaikkamessut

Aika liikkua - myös yhdessä

Uutinen  02.11.2021

Gymtec & Sportec -tapahtumakokonaisuuden tämän vuoden kokoava teema on Liikunnalla kestävää yhteisöllisyyttä. Muita keskeisiä aiheita ovat olosuhteet, digitalisaatio, liikuntapaikkarakentamisen riskit ja liikunnan merkitys yksilölle. Sportecissa puhuttaa myös arki- ja lähiliikunnan sekä hyvinvoinnin tärkeys yleisesti. Liikuntapaikkamessujen 2021 slogan Aika liikkua – myös yhdessä nostaa esiin sekä alan toimijoiden että toimialan asiakaskunnan toiveet ja tarpeet. Kaipuu ihmisten kohtaamiseen ja yhteisöllisyyteen on korostunut pandemian pyörteissä. Liikunnan ja hyvinvoinnin aika on vahva juuri nyt.

 

 

”Messukokemuksessa arvokkainta on vuorovaikutus, tiedon jakaminen, ystävyyssuhteet ja verkostot, lisänä luonnollisesti uuden tiedon saaminen ja oppiminen. Messuilla näkee mitä uutta yritykset tuovat kentälle ja mitä tulee tapahtumaan.”

Johtaja Manu Varho, Suomen Urheiluopiston, liikuntapaikkainstituutti

 

 

 

”Liikuntapaikkamessut on täysin ainutlaatuinen messutapahtuma Suomessa! Pitkästä aikaa päästään tapaamaan omaa alaamme, toimittajat ja asiakkaat kokoontuvat. Näillä messuilla on meille mielenkiintoista asiakaskuntaa monelta eri asiakassegmentiltä ja kaikkineen on upeaa päästä fyysisesti kohtaamaan asiakkaita.”

Myyntitiimipäällikkö Tomi Tuominen, Fysioline

 

 

”Olemme erittäin iloisia, koska pääsemme pitkästä aikaa tapaamaan asiakkaitamme messujen merkeissä. Odotamme messuilta paljon iloisia ja arvokkaita kohtaamisia uusien ja nykyisten asiakkaiden kanssa!”

Markkinointisuunnittelija Sara Wagner-Prenner, Lappset Group Oy

 

 

”Messut kokoavat yhteen samasta aihealueesta kiinnostuneet ihmiset poikkeuksellisen tehokkaalla tavalla. Tämä koskee sekä toimittajia, että asiakkaita, tuttuja ja tuntemattomia. Uusien kontaktien luominen ja vanhojen kontaktien ylläpito vaatii aikaa ja matkustamista. Uudet kontaktit lähtevät erityisen hyvin liikkeelle kasvokkain kohtaamalla – tavalla, johon edes modernit työvälineet eivät mahdollista. – – Tampere maantieteelliseltä sijainniltaan on myös omiaan tarjoten kohtuulliselta etäisyydeltä mahdollisuuden suurelle osalle suomalaisia kokoontua yhteen saman teeman äärelle”

Maajohtaja Sami Heinsalmi, Unisport

 

 

 

”Ihmiset oikeasti ja aidosti saapuvat paikalle etsimään ratkaisuja ja ovat kiinnostuneita mitä tällaisen koronakuplan jälkeen on tarjolla. Ihmisillä on halu tulla keskustelemaan asioista, tekemään toimittajien ja palvelujen tuottajien katselmusta ihan livenä.”

Myyntipäällikkö Harold Häkkinen, Piiroinen Oy

 

 

 

”Omissa poteroissa on oltu jo niin pitkään, että onhan se mukava päästä taas tapaamaan asiakkaita. Uskon, että myös asiakkaat saavat tapahtumasta paljon irti, kun he pääsevät kasvokkain juttelemaan uutuustuotteista näytteilleasettajien kanssa. – – Messuilla pääsee aina parhaiten näkemään ja kuulemaan uusista innovaatioista.”

Markkinointiasiantuntija Tiina Koivuranta, Kompan Suomi Oy

 

 

”Viimeiset puolitoista vuotta ovat osoittaneet sen, että kasvokkain kohtaamista ei voita mikään. Messut ovat loistava paikka tavata niin vanhat kuin uudet potentiaaliset asiakkaat sekä yhteistyökumppanit samalla kertaa. ”

Myyntijohtaja Pekka Kero,  DL Software